Z przyjemnością donosimy o wiekopomnym odkryciu włoskich naukowców. Badacze z Uniwersytetu Florenckiego dowiedli, że kobiety, które regularnie piją wino, czerpią większą satysfakcję z życia seksualnego - donosi Jezebel.
Mądrzy Włosi dokonali pomiaru satysfakcji seksualnej u 800 kobiet w wieku od 18 do 50 lat, za pomocą 36-stopniowej skali zwanej Female Sexual Function Index. W trakcie badania panie opowiadały naukowcom o najpikantniejszych szczegółach ze swojego życia seksualnego.
I tak współczynnik zadowolenia z życia seksualnego u dam, które wypijały co najmniej jedną lampkę wina dziennie wynosił 22,4 zaś u pań, które wypijały dwie lampki - 27,3.
Naukowcy podkreślają, że wyniki ich badań można potraktować z przymrużeniem oka. Nie wiadomo bowiem, czy podchmielone panie nie koloryzowały... Bo jeśli wyniki są prawdziwe, to kompletnie zalane damy czerpią gigantyczną satysfakcję z seksu.
Na zdrowie?

04.01.2012, 18:28 | Lubię to 10
04.01.2012, 19:49 | Lubię to 7
05.01.2012, 08:43 | Lubię to 3
05.01.2012, 08:50 | Lubię to 2
05.01.2012, 09:51 | Lubię to 0
05.01.2012, 11:32 | Lubię to 0
05.01.2012, 11:53 | Lubię to 8
05.01.2012, 11:53 | Lubię to 1
05.01.2012, 13:00 | Lubię to 0
05.01.2012, 14:28 | Lubię to 1